DOVOZ ZDARMA | Zľava 5% pre registrovaných zákazníkov

Obchodné podmienky

 

Všeobecné ustanovenia:

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je Soley s.r.o., IČO: 36677639, IČ DPH: SK 2022257490, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri  pod vložkou č: 19023/T (ďalej len predávajúci) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho, a to na stránke www.HodinkyShop.sk.

 

Kamenná predajňa:

 

Výber hodiniek, realizáciu platby, prevzatie a reklamácie tovaru je možné vykonať aj v našej kamennej predajni v Galante. Viac informácií na webovej stránke: www.ZLATNICTVOGALANTA.sk.

 

Objednanie tovaru:

 

Online nákupný košík

Po vložení tovar do košíka, kliknite na tlačidlo objednať, vyplňte povinné údaje označené hviezdičkou a potvrďte objednávku. Záväzná objednávka sa vygeneruje automaticky ktorá je zároveň aj kúpnou zmluvou, kde sa stanovia presné podmienky dodania tovaru, cena a obsah. Po zaslaní objednávky Vám automaticky obratom príde Emial o prijatí objednávky. Na svojom konte na stránke HodinkyShop.sk po registrácii, resp. ak ste už registrovaný užívateľ, po prihlásení môžete sledovať stav Vašej objednávky.
 

Objednávka cez Email

Tovar si môžete objednať aj zaslaním obyčajného emailu na adresu info@hodinkyshop.sk Do emailu uveďte presný názov tovaru, počet objednaných kusov, dodaciu adresu, spôsob dopravy (pošta alebo kuriérska služba), spôsob platby (dobierka alebo bankový prevod) a Vaše telefónne číslo. O stave objednávky Vás budeme priebežne informovať zaslaním správy na emailovú adresu, z ktorého príde objednávka.

Objednávka cez Telefón

Tovar si môžete objednať aj volaním na telefónne číslo: +421 948 315 350 v pracovnej dobe Po: - Pia: od 9:00 – do 16:00. Nadiktujte nám presný názov tovaru, počet objednaných kusov, dodaciu adresu, spôsob dopravy (pošta alebo kuriérska služba), spôsob platby (dobierka alebo bankový prevod), Vaše telefónne číslo a Emailovú adresu. O stave objednávky Vás budeme priebežne informovať zaslaním správy na emailovú adresu, ktorý ste nadiktovali.

Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru.

 

Dodacie podmienky:

 

Spôsob dodania

Na stránke HodinkyShop.sk máte možnosť si vybrať spôsob doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty alebo prostredníctvom kuriérskej služby UPS, prípadne si ho môžete vyzdvihnúť v hodinách Po – Ne od 9:00 – do 21:00 na adrese:

Drevená 762/2 OC TESCO
924 01 GALANTA
Predajňa: Zlatníctvo Striebro, Soley s. r. o.

 

Termíny dodania

Pri každom tovare, ktorý je skladom, je to dobre viditeľne uvedená. Tovar, ktorý máme na sklade odosielame v deň prijatia objednávky (do 15:00). Tovar, ktorý nemáme momentálne na sklade odosielame zvyčajne od 2 do 7 prac. dní. V prípade dlhšieho dodania budete upozornený, a máte možnosť zrušiť objednávku. Slovenská pošta Vám doručí maximálne do troch dní, kuriérska služba UPS najbližší pracovní deň.

Poštovné

V prípade doručenia na Slovensko, k cenám účtujeme nasledovné poštovné a balné:

Hodnota objednávky

menej ako 50 €

od 50 do 99,99 €

100€ a viac

doručenie Slovenskou poštou

6,00 €

5,00 €

4,00 €

doručenie kuriérom

0,00 €

0,00 €

0,00 €

osobný odber 0,00 € 0,00 € 0,00 €

 

Doručenie do zahraničia:

• Pri objednávke do zahraničia neplatia hore písané ceny poštovného a balného, sú individuálne pre jednotlivé krajiny. 
• Informácie o cien poštovného a balného kupujúcemu dáme vedieť mailom na jeho vyžiadanie.
• V prípade priatej objednávky zo zahraničia, kupujúceho upozorňujeme na nadmerné poštovné a balné, a bez jeho súhlasu to nezrealizujeme.

 

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

• Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
• Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
• Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.


Nezodpovedáme za:

• Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou službou
• Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
• Poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérskou službou.
• Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia.

 

Kupujúci je povinný

Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám tieto bezodkladne oznámiť.

 

Platobné podmienky:

 

Platba s dobierkou

Za tovar sa platí v hotovosti pri preberaní zásielky.

 

Priamy vklad na účet

Platba priamym vkladom alebo prevodom na náš účet.

Tovar bude odoslaný po pripísaní úhrady na náš účet.

Bankové spojenie:

Číslo účtu: 292 988 1635/1100

IBAN: SK9111000000002929881635

Tatra banka a. s.

SWIFT / BIC: TATRSKBX

 

 

Elektronické bankovníctvo

TatraPay produkt Tatra banky, vďaka ktorému máte možnosť platiť prostredníctvom Internet bankingu.

 

Platobné podmienky pri objednávke do zahraničia
 
Pri objednávke do zahraničia platbu je možné uhradiť výlučne cez CardPay, cez  PayPal, alebo priamym vkladom na náš účet.
 

 

Platobné povinnosti kupujúceho

Na základe objednávky kupujúci je povinný Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.


Ceny:

 

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien. Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.

 

Reklamačný poriadok:

 

Záručná doba

Na všetky výrobky je zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, okrem hodiniek značky Citizen, ktoré poskytujú záručnú dobu 5 rokov  pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Záručná doba sa začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia.

 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

• prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
• znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
• používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
• vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
• zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
• prepätím, napr. pri údere blesku, vplyvom magnetického poľa
• pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
• mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
• v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach


Zoznam záručných a pozáručných stredísk:

CASIO, LEN.NOX, SECCO
Fast plus s r.o. - SERVIS
Na pántoch 18
83106 Bratislava

POLICE, CITIZEN
GOLDTIME BL s.r.o.
Rezedová 5
82101 Bratislava

PIERRE CARDIN
TIME Slovakia Plus s.r.o.
Jozefska 7
83106 Bratislava

FOSSIL, DKNY
Vojtech Lang
Opravovňa a predajňa hodín - OD Budúcnosť
Ostredková č. 1
82102 Bratislava

TISSOT
Alexander Nagy Klenotnik-Hodinar
Hatvaniho 350
97901 Rimavská sobota
 
FESTINA
JANEBA TIME SR s.r.o.
Komárňanská 108
94701 Hurbanovo


Postup reklamácie

V prípade poruchy, závady, chyby, straty kvality alebo samopoškodenia tovaru, prosím zašlite tovar na adresu:

Drevená 762/2 OC TESCO
924 01 GALANTA
Predajňa: Zlatníctvo Striebro, Soley s. r. o.

Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, originál záručný list, kópiu faktúry, popis závady a Vaše kontaktné údaje - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Tovar odporúčame poistiť. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

O reklamácii sa rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo od zmluvy odstúpiť alebo na výmenu výrobku za nový výrobok.


Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ  zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.

 

Storno objednávky:

 

Zrušenie objednávky pred odoslaním

Kupujúci môže svoju objednávku zrušiť najneskôr do doby vyskladnenia tovaru, a to e-mailom na adrese info@hodinkyshop.sk alebo telefonicky na tel. č.: 0948 315 350. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť meno, číslo objednávky a názov objednaného tovaru.
 
Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom.

V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 15 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet.

 

Vrátenie tovaru

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., môže spotrebiteľ zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 pracovných dní od jeho prevzatia. Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu:

Drevená 762/2 OC TESCO
924 01 GALANTA
Predajňa: Zlatníctvo Striebro, Soley, s. r. o.

Tovar zasielajte prosím v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Pre vrátenie peňazí je potrebné, aby ste nám odoslali:
• tovar v originálnom balení, nepoškodený
• originál záručný list
• originál faktúru
• kópiu dokladu o prevzatí tovaru od kuriéra (kôli dátumu doručenia)
Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.
Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
• poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
• tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

 

Ochrana osobných údajov:

 

Pri objednávke nastane zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, pri ktorom odberateľ súhlasí so spracovaním osobných údajov, bez ktorého nemôže dôjsť k uzavretiu obchodu. Zákazník zodpovedá za správnosť údajov, ktoré poskytol pri registrácií a rovnako aj za správnosť údajov poskytnutých pri vypĺňaní objednávky. Pre viac informácií kliknite na sekciu ochrana osobných údajov.

 

Záverečné ustanovenia

 

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.

Objednaním tovaru cez www.HodinkyShop.sk alebo registrovaním na stránke, zákazník potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.